آموزش تعمیرات موبایل

این وبلاگ جهت آموزش تعمیرات موبایل راه اندازی شده است

آموزش تعمیرات موبایل

این وبلاگ جهت آموزش تعمیرات موبایل راه اندازی شده است

  • ۰
  • ۰

  تعمیرات لباسشویی ویرپول(whirlpool)، تولیدات شرکت ویرپول سالها با تغییرات زیادی همراه بوده است. از آنجا که این مدل از لوازم خانگی  پیشرفت هاو تغییرات زیادی داشته است نگهداری و تعمیرات لباسشویی ویرپول(whirlpool) نیز از اهمیت خاصی برخوردا است زیرا حساسیت قطعات با پیشرفت تکنولوژی آن بیشتر شده است. نمایندگی های مجاز شرکت ویرپول در ایران در ادامه تعهدات اخلاقی شرکت ویرپول به مشتریان آماده ارائه  خدمات به مشتریان خود می باشد.ماشین لباسشویی ویرپول گران نیستند، اما قابل اعتماد و اتکا هستند.روز شستشو فرا رسیده ، شما رنگ لباس ها را جدا کرده اید و کلید استارت ماشین لباسشویی را روشن می کنید اما هیچ اتفاقی نمی افتد. می توانید خودتان دست به کار تعمیر آن شوید یا با افراد متخصص تعمیرات لباسشویی ویرپول(whirlpool) تماس بگیرید.

 

تعمیرات لباسشویی ویرپول(whirlpool)

  عیب یابی ماشین لباسشویی ویرپول، کاری بسیار تخصصی می باشد برای تعمیرات لباسشویی ویرپول(whirlpool) توجه به نکات زیر ضروری می باشد:  

  1. ابتدا باید مسیر های عبور جریان برق رادر لباسشویی چک کنید، در تعمیرات لباسشویی ویرپول(whirlpool) بیان شده است که ممکن است جریان برق در سیستم برقرار نمی شودویا فیوز برقی که جریان را به لباسشویی  منتقل می کند خراب است، اگر پس از چک کردن مسیرهای جریان ، اتصالی و خرابی در سیستم برقی موجود نبود، مشکل مهمتری ممکن است وجود داشته باشد.  

2-  دومین مورد که در تعمیرات لباسشویی ویرپول(whirlpool) ذکر شده است اینست که ورودی های آب به ماشین لباسشویی حتما چک شود، ممکن است شیرهای ورود آب به ماشین لباسشویی هرز شده باشد و یا شلنگ آن تاب خوردگی داشته باشد.

3-  وجود رسوب در سیستم

در تعمیرات لباسشویی ویرپول(whirlpool) توضیح داداه شده است که هنگامی که بوی بدی در وقت شستشو یا یعد از شستشوی لباس ها به مشام می رسد احتمال وجود رسوب در سیستم خروجی آب از ماشین لباسشویی وجود دارد.روش پیشنهادی در تعمیرات لباسشویی ویرپول(whirlpool)  استفاده از نصف فنجان جوش شیرین و سه فنجان سرکه سفید که در  لگن ماشین لباسشویی ریخته شده و با گردش آب لگن را شستشو می دهد و رسوب ها را پاک می کند.

4-خرابی تایمر ماشین لباسشویی

اگرپس از زدن دکمه تایمر، ماشین لباسشویی روشن نشد وحتی لامپ هشدار آن هم روشن نگردید چند حالت ممکن است اتفاق افتاده باشد:

الف) پریز برق ندارد

ب) دو شاخه یا کابل رابط معیوب است

در تعمیرات لباسشویی ویرپول(whirlpool) بیان شده است که برای رفع این مشکل باید با ولت متر  عبور جریان برق را چک کنید، اگر اتصالات در دو شاخه مشکلی ندارد باید کابل رابط را عوض کنید.

ج)برق از پریز وارد ماشین لباسشویی نمی شود

برای اطمینان  از عبور جریان برق از دوشاخه ابتدا دو شاخه  ماشین لباسشویی را از برق بکشید و به وسیله اهم متر ارتباط سیم ها را از ورودی جریان تا کلید اصلی  چک کنید. ممکن است در اثر قطع شدن یکی از سیم ها ماشین لباسشویی روشن نشود.

د) کلید زمان سنج یا تایمر خراب است

در تعمیرات لباسشویی ویرپول(whirlpool) ذکر شده است که برای چک کردن این شرایط حتما باید از متخصصین این کار کمک بگیرید ،زیرا در صورت خرابی قطعه باید قسمت مربوط به آن باز شده و قطعات معیوب عوض شوند.

5- آب داخل ماشین لباسشویی نمی آید

در تعمیرات لباسشویی ویرپول(whirlpool)  چند علت برای آن ذکر شده است از جمله:

الف) در ماشین لباسشویی باز است

ب) سیم های رابط بین کلید تایمر لباسشویی و شیر قطع شده است

ج)شیر ورودی آب خراب است

6- آب وارد ماشین لباسشویی شده است ولی ماشین لباسشویی کار نمی کند

الف)قطعه هیدرواستات  خراب شده است و باید آن را عوض کرد

 ب) موتور زمان سنج لباسشویی سوخته است

ج)سیم رابط بین قطعه هیدرواستات و موتور زمان سنج  قطع شده است

7- ماشین لباسشویی خاموش است اما با باز شدن شیر ماشین شروع به آبگیری می کند

باید شیر به صورت جداگانه بررسی شود و اگر نیاز به تعویض داشت آن را عوض کرد

8- آب کثیف از لباسشویی تخلیه نمی شود

در تعمیرات لباسشویی ویرپول(whirlpool) برای رفع این مشکل بیان شده است که باید پمپ تخلیه  و لوله های خروجی آب چک شود 

9- پودر ماشین لباسشویی حل نمی شود

الف ) فیلتر ها چک شود و در صورت نیاز، شستشو و تمیز شوند

ب)جاپودری کثیف است

ج) جاپودری کثیف است

د)استفاده از پودر نامناسب و استفاده زیاداز پودر ماشین لباسشویی 

 ماشین های لباسشویی ویرپول از کیفیت خوبی برخوردار است  اما در صورت بروز مشکل و نیاز به تعمیرات لباسشویی ویرپول(whirlpool) حتما از افراد با تجربه استفاده کنید.

  • ۹۸/۰۹/۲۵
  • محمد سهیلی

لباسشویی ویرپول

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی