آموزش تعمیرات موبایل

این وبلاگ جهت آموزش تعمیرات موبایل راه اندازی شده است

آموزش تعمیرات موبایل

این وبلاگ جهت آموزش تعمیرات موبایل راه اندازی شده است

  • ۰
  • ۰

 

 

Google Pixel 3 یکی از دوربین های هوشمند بهتر را تا کنون ارائه می دهد و به خاطر ویژگی هایی مانند Night Sight و کیفیت عکس هایی که می تواند با یک لنز دوربین داشته باشد ، مورد ستایش قرار گرفته است. با وجود این تمجیدها ، به نظر می رسد گوگل به طور جدی قدم های بیشتری را بر روی گوگل پیکسل 4 خواهد گذاشت. طبق گزارشی از 9to5Google ، که "منبع موثق" را ذکر می کند ، پیکسل 4 یک "حالت حرکت" جدید و همچنین ارائه خواهد داد حالت حتی بهتر دید در شب.

بنابراین این ویژگی های جدید دقیقا چه چیزی ارائه می دهند؟ براساس این گزارش ، Motion Mode اساساً برای گرفتن عکس های ورزشی و عکس های اکشن ، با سوژه های متحرک متمرکز در پیش زمینه و پیش زمینه مبهم خوب است. این امر باعث می شود تا دوربین پیکسل 4 با دوربین گران قیمت تری مطابقت داشته باشد.

 

شاید حتی جالب تر از Motion Mode ، اضافه کردن حالت Night Side حتی بهتر نیز باشد. Night Sight در حال حاضر به کاربران امکان می دهد در موقعیت های کم نور عکس های نسبتاً واضحی بگیرند ، اما Sight Night Pixel 4 ممکن است بتواند از عکس های ستاره ها در آسمان شب عکس بگیرد. گوگل ظاهراً در بازاریابی تلفن خود روی این توانایی تمرکز خواهد کرد.

وقتی از دوربین پیکسل 4 استفاده می شود ، تصور چندانی از آن باقی نمانده است. گزارش های قبلی خاطرنشان می کنند که پیکسل 4 به جای یکی از دو سنسور دوربین در پشت خود ارائه می دهد که شامل یک سنسور اولیه 12 مگاپیکسلی و لنز تله فوتو 16 مگاپیکسلی است. دوربین جلوی آن لنزهایی با زاویه دید عریض خواهد بود.

مشخصات دیگر نیز به شدت فاش شده است. به راحتی می توان فرض کرد که پیکسل 4 از پردازنده Qualcomm Snapdragon 855 بهره خواهد برد ، اما گزارش ها حاکی از آن است که 6 گیگابایت رم و گزینه های 64 یا 128 گیگابایت حافظه نیز ارائه می دهد. انتظار می رود گوگل با افزودن سنسور دوربین Project Soli ، کنترل ژست ها را بر روی گوشی افزایش دهد. این به کاربران امکان می دهد بدون نیاز به لمس کردن گوشی ، تلفن را کنترل کنند. آخر ، انتظار می رود که گوگل با توجه به موفقیت صفحه نمایش OnePlus 7 Pro‘ ، صفحه نمایش 90 هرتز را به گوشی ارائه دهد - که علاوه بر این خوش آمدید.

 

 

 
  • ۹۸/۰۶/۱۸
  • محمد سهیلی

برنامه

تعمیر موبایل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی