آموزش تعمیرات موبایل

این وبلاگ جهت آموزش تعمیرات موبایل راه اندازی شده است

آموزش تعمیرات موبایل

این وبلاگ جهت آموزش تعمیرات موبایل راه اندازی شده است

  • ۰
  • ۰

در یک مسابقه زیبایی تلفن هوشمند ، گلکسی S7 Edge سامسونگ بسیار دشوار خواهد بود. این فقط یک تلفن زیبا نیست. همچنین قدرتمند و دارای ویژگی های کاملی است ، اما کامل نیست.
ما در حال حفاری در اطراف هستیم تا ببینیم چه مشکلاتی Galaxy S7 Edge در اکثر مواقع به صورت آنلاین روبرو می شود. ما در اینجا چند مسئله را شناسایی کرده ایم و ایده هایی در مورد چگونگی رفع آنها یا کار در اطراف آنها داریم. اولین کاری که می خواهید انجام دهید ، برای محافظت از آن شیشه های لغزنده ، شکننده و مستعد اثر انگشت ، گرفتن یکی از بهترین موارد Galaxy S7 Edge است.

Glitch: اسکنر اثر انگشت کار نمی کند
بعضی اوقات ، ممکن است متوجه شوید که S7 Edge به طور ناگهانی تشخیص اثر انگشت خود را متوقف کرده و برای دستیابی مجبور به وارد کردن پین یا رمز عبور خود هستید. دلیل مشخصی برای این امر وجود ندارد. همچنین ممکن است متوجه شوید که وارد کردن اثر انگشت جدید کارایی ندارد. در اینجا چه باید کرد:

 

راه حل های بالقوه:

با بازنشانی دکمه های روشن و خاموش و روشن کردن در کنار هم ، با بازنشانی ساده شروع کنید تا S7 Edge خاموش شود. احتمالاً حس می کنید سنسور اثر انگشت پس از این کار به حالت عادی برگشته است.
اگر هنوز کار نمی کند ، سعی کنید پارتیشن کش را پاک کنید. با نگه داشتن دکمه روشن و خاموش کردن فشار ، S7 Edge را خاموش کنید. هنگامی که خاموش است ، دکمه های Power ، Volume up و Home را همزمان نگه دارید تا دستگاه روشن شود. می توانید رها کنید و باید نماد Android و سپس صفحه بازیابی را مشاهده کنید. برای برجسته کردن پارتیشن حافظه پنهان و سپس Power برای انتخاب آن ، از Volume down استفاده کنید. بله و سپس دوباره قدرت را انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، گزینه Power را فشار دهید تا اکنون سیستم Reboot انتخاب شود.
اگر اسکنر اثر انگشت هنوز بعد از این کار نمی کند ، وقت آن است که در مورد تعمیر با سامسونگ تماس بگیرید.

 

مشکل: خطوط شفاف خاکستری افقی
تعداد معدودی از مردم یک سری از سه یا چهار خط شفاف خاکستری را گزارش کرده اند که به صورت افقی در صفحه S7 Edge ظاهر می شوند. متأسفانه ، به نظر می رسد این یک نقص سخت افزاری با صفحه نمایش است.

راه حل:

برای باز کردن سایه اعلان ، از بالای صفحه به پایین بکشید و ضربه بزنید تا کادر خودکار کنار روشنایی را تیک بزنید ، سپس آن را به حداکثر سرعت بکشید. این خطوط دیگر قابل مشاهده نیستند ، اما حداکثر روشنایی قصد دارد باتری شما را خیلی سریع تخلیه کند.
می توانید از یک برنامه مانند Twilight برای اعمال فیلتر صفحه استفاده کنید و ببینید که آیا می توانید جلوه آن را کاهش دهید.
راه حل:

شما باید با شرکت مخابراتی ، خرده فروشی یا سامسونگ خود تماس بگیرید و یک گوشی تعمیر یا جایگزینی دریافت کنید.

 

شماره: S7 Edge به طور خودکار یخ زدگی یا مجدداً راه اندازی می شود
تعدادی از افراد از یخ زدگی S7 Edge یا شروع مجدد خود به ظاهر تصادفی ناامید شده اند. چندین دلیل بالقوه مختلف برای این امر وجود دارد ، بنابراین در اینجا چه باید کرد:

راه حل های بالقوه:

این یک فرصت خوب است که برنامه ای که نصب کرده اید باعث ایجاد مشکل شود. می توانید با استفاده از حالت ایمن چک کنید. دکمه روشن / خاموش را فشار داده و نگه دارید ، سپس روی خاموش کردن فشار دهید تا S7 Edge خاموش شود. دکمه پاور را بر روی اولین صفحه Samsung Galaxy S7 Edge فشار داده و نگه دارید ، تا زمانی که نماد سامسونگ را مشاهده کنید ، پس از آن قدرت را رها کنید و Volume را فشار دهید و نگه دارید و هنگامی که S7 Edge شروع به کار کرد ، حالت امن را در پایین سمت چپ بگوید . اگر مشکل از بین رفته است ، پس می دانید که یک برنامه مقصر است. می توانید با فشار دادن و نگه داشتن دکمه روشن و خاموش کردن راه اندازی مجدد ، از حالت ایمن خارج شوید. می توانید برنامه ها را یک به یک از بین برده و تست کنید ، یا از همه چیز نسخه پشتیبان تهیه کنید و به تنظیمات> پشتیبان گیری و تنظیم مجدد> تنظیم مجدد داده های کارخانه بروید ، سپس برنامه ها را به صورت انتخابی نصب کنید و دوباره آنها را آزمایش کنید.
اگر این کمکی نکرد ، سعی کنید پارتیشن حافظه پنهان را پاک کنید. با نگه داشتن دکمه روشن و خاموش کردن فشار ، S7 Edge را خاموش کنید. هنگامی که خاموش است ، دکمه های Power ، Volume up و Home را همزمان نگه دارید تا دستگاه روشن شود. می توانید هنگامی که نماد Android را می بینید و سپس صفحه بازیابی ظاهر می شود ، رها کنید. برای برجسته کردن پارتیشن حافظه پنهان و سپس Power برای انتخاب آن ، از Volume down استفاده کنید. بله و سپس دوباره قدرت را انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، گزینه Power را فشار دهید تا اکنون سیستم Reboot انتخاب شود.
اگر در S7 Edge کارت MicroSD دارید ، پس سعی کنید تلفن را برگردانید و کارت MicroSD را بیرون بیاورید ، سپس تست کنید تا ببینید آیا این مشکل همچنان ادامه دارد یا خیر.
همچنین می توانید تلفن را خاموش کرده و سیم کارت را جدا کنید ، سپس آن را دوباره روشن کنید و تست کنید تا ببینید مشکل از بین رفته است یا خیر. اگر این کار کرد ، سپس با شرکت مخابراتی خود تماس بگیرید و یک سیم کارت جدید بخواهید.
هنوز شانس نیست؟ از تمام پرونده های گرانبها خود نسخه پشتیبان تهیه کرده و تنظیم مجدد کارخانه را امتحان کنید. به تنظیمات> تهیه نسخه پشتیبان و تنظیم مجدد> تنظیم مجدد داده های کارخانه بروید. هنگام تنظیم مجدد تلفن ، نسخه پشتیبان خود را بازیابی نکنید ، ببینید که ابتدا مشکل از بین رفته است یا خیر.
اگر هنوز بعد از تنظیم مجدد کارخانه مشکلی دارید ، وقت آن است که با شرکت مخابراتی ، خرده فروشی یا سامسونگ تماس بگیرید و یک گوشی تعمیر یا جایگزینی دریافت کنید.

  • ۹۸/۰۶/۱۷
  • محمد سهیلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی